Het team

De Samuëlschool heeft een klein hecht team van enthousiaste en betrokken leerkrachten. Alle medewerkers zijn gedreven, veelzijdig en gericht op vernieuwing. Samen gaan we voor goed onderwijs.

StudioHeartbeat_Samuel_Polsbroekerdam-58

Ons leerkrachtenteam is een mooie mix van jong tot oud, een team waarin het fijn samenwerken is. Er is tijd en ruimte om dingen die spelen met elkaar te bespreken, maar zeker ook voor gezelligheid. In een klein team zijn structuur, flexibiliteit en korte lijntjes met elkaar extra belangrijk.

We hebben een professionele houding en gaan voor kwaliteit. Doordat de basis van het onderwijs op onze school goed is, is er ook ruimte voor vernieuwing en verbetering. We krijgen daar als leerkracht ook alle ruimte voor. We werken met plezier en willen het maximale uit elk kind halen.

Samuel_8A

Juf Gerda